9.30.2008

EGO!





























































Vad är det för fel på tjejer?
Jag vet inte hur många tjejer jag sett på stan i följande outfit;
en alldeles för kort tröja som används som klänning, till ett par alldeles för tunna strumpbyxor (ja strumpbyxor, inte tights!)
Alltså jag dör av irritation! Jag förstår sjävla tanken med kombinationen.... men resultatet blir heeeelt fel och gör att ni ser ut som skabbiga horor från polen. Nån som vet vad jag menar? När tröjan slutar mitt på rumpan (eller i vissa extrema fall t.o.m. ovanför!) och att sen välja att ha ett par tunna strumpbyxor till detta!?? Jag förstår inte, jag vill INTE se vilka trosor ni valt att ha på er för dagen eller ha hela erat bleka arsle stirrandes på mig när jag gör min fönstershopping!
GÖR OM! GÖR RÄTT!
Och du din jäkel som försöker blåsa butiken jag jobbar på, genom att skylla på MOI!:
We´re on to you!, bara så du vet....
XOX

No comments: