4.15.2009

Ohjajävlar!

Nu händer det grejer vill jag lova! Jag har redan TVÅ arbetsintervjuer denna veckan. Alltså endast två dagar efter att jag sagt upp mig! Det vill jag nog tycka är bra jobbat. Det ena är ett frisörjobb som jag är lite skeptisk till om jag ska vara helt ärlig...men men. Det andra är ett kundtjänstjobb på gärdet som faktiskt verkar väldigt schysst! Tex får man som anställd ett gratis SATS-kort eller SL-kort! Asabra ju. Pax för SL-kort!

Idag fick jag idén att sticka ut och springa en runda. Det gick väl bra, förutom att jag hade planerat att vara ute en timme och bara orkade 20 minuter. Men jag skyller det på att jag fortfarande inte känner till området jag bor i, och därmed sprang helt på måfå utan att veta var jag befann mig. Så jag liksom bara råkade hamna utanför min port efter 20 minuter...
Fortsättning följer på min löparkarriär.

ikväll är jag glad för Dregen är på tv.




hittade den här bilden på internet också...och vem står där längst fram?? Jo...JAG! Hahaha.

Peace!

No comments: