8.17.2008

Det var en gång...




Hade en djup diskussion i förrgår med två tjejkompisar. Vi satt och drack lite gott och kom in på hur det faktiskt kan komma sig att vi, tre snygga, roliga coola tjejer i sina bästa åldrar är singlar! När det kommer till två av oss så har vi aldrig haft ett riktigt förhållande....ALDRIG på 24 år! Inte konstigt att man börjar tro att det på riktigt är nåt allvarligt fel på mig! Samtidigt har jag väldigt svårt att se mig i ett förhållande, den bilden är skrattretande på nåt sätt....passar inte in på mig. Jag lagar inte mat, städar typ aldrig....så vilka killar skulle palla leva ihop med mig. Egentligen. Jag klarar mig nog jävligt bra själv ändå.
Obs! Tjejerna på bilden har inget med texten att göra.
Nu börjar det köra igång på riktigt med nya jobbet i klädbutiken. jäkligt härligt. Nu kommer mina pendlartimmar krympa till endast två dagar i veckan....i love it! Fräscht med nytt jobb, nya uppgifter, ny miljö och nya människor. Ser fram emot personalfesterna mest kanske... och personalrabatten!
Besökte debaser igår, efter att jag mer eller mindre tvingat med mig lite folk dit. Bävar inför den dagen då sommaren är slut på riktigt och uteserveringen stängs för det här året... och tunnel festerna sen. Vilka eldsjälar som drar med sig sin skit och ordnar efterfest för alla som vill så länge vi vill, fattas bara att nån kommer förbi med en kyld tunna med öl....

Varsågoda, ett litet smakprov på hur det kan se ut...





Bjuder även på en saftig uppdatering av en underbar video....

No comments: