8.21.2008

I die!!

Jaha då var man naken då...

Imorgon har jag en skön dag framför mig....jobba i butiken 12-16 otroligt skönt pass! Sen ska jag möta upp kära E som varit och blivit fin på söder (om hon nu hittar dit, lantisen)
Shoppa lite med henne, eller det blir väl mest fönstershopping och moraliskt fashionstöd för min del.... men det behöver hon, lilla smulan.
Hon tänkte ju skaffa sig bandtröjor nu helt plötsligt, så därför har jag nu övertalat henne att jag går med på att shoppa det med henne om jag får ge henne några lektioner i musik. Jag menar, det finns faktiskt gränser!
Sen får vi väl se om det blir lite bio på det också, är otroligt peppad på att gå och se Arkiv X filmen! Woohoo, som jag satt bänkad framför den serien som liten! Mulder säger jag bara....

RUSSIN! Varför har jag inte tänkt på det förut?? From nu är det russin i handväska som gäller.... och cigg.

Fan vad pengar är jobbigt.... kunde jag inte bara få vinna lite pengar på en trisslott så jag kan betala av mina lån och dra till London för gott!?? Nu måste jag ju faktiskt jobba och spara pengar för att kunna ta mig dit.... det är ju jobbigt ju?!

Den riktigt bra musiken lever för evigt btw....




No comments: