8.23.2008

Skinn och spets

Igår kom som sagt E från landet till storstan och hälsade på... Efter att hon blivit snygg i fejjan och jag jobbat klart tog vi en runda på söder och hittade bägge lite kläder vi inte kunde motstå...
Efter det var vi trötta och hade ont i fötterna så vi avslutade med ett litet biobesök. Arkiv X såg vi, den var helt okej...lite mer spooky stuff hade inte skadat iofs! Sånt gillar jag.

Idag har jag återigen jobbat på butiken, träffat ny brud i personalen...det jobbar tamejfan bara übertrevliga människor på det här stället!
Lite smått pinsamt när kära K och hennes kille kommer in och jag hälsar på dem som vilka kunder som helst och återgår sedan till det jag höll på med =/ ...oops!
Sen blev det ofrivillig shopping med K.K. när jag hittade fynd på rean.
Och nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar, samt att A ska komma förbi så vi kan göra oss snygga och sen förmodligen dra vidare ut i sensommarkvällen.
Jag är numera stolt ägare till en skinnklänning, skinnkjol och spetstights... så nåt snyggt ska jag väl kunna pula ihop av det där. Jag kommer åtminstone ha rena och välluktande kläder på mig!
Det är ju alltid nåt.

Tschüss!

No comments: